Pierwsze kroki nowicjusza. ( Część 3. Sześć najbardziej poszukiwanych cech u faceta przez kobiety )

 

Hej. Pomyślałem, że skoro wiosna dalej ma się dobrze to dzisiaj napiszę kolejny artykuł z serii „Pierwszych kroków nowicjusza”. Specjalnie dla tych, którzy po zimie poczuli w powietrzu zapach nowych wyzwań i widząc coraz bardziej skąpo ubrane dziewczyny, pomyśleli nagle o przygodach czy związkach.

Co więc dzisiaj? Zastanowimy się czego tak naprawdę kobiety poszukują w facetach. Jakie rzeczy i zachowania sprawiają, że czują one enigmatyczne „to coś” do faceta. A zarazem czego brakuje tak naprawdę większości dzisiejszych mężczyzn, aby być atrakcyjnym oraz tym wyróżniającym się wśród szarej konkurencji.

Cechy pożądane przez kobiety u mężczyzn, które poniżej przedstawię są zdecydowanie uniwersalne. Oczywiście, jest zupełnie prawdopodobne, że znajdzie się kobieta, która preferuje kompletnie inny typ faceta. Jednak są to wyjątki. Nawet zatwardziała feministka w głębi serca często marzy o poznaniu prawdziwego, męskiego i charyzmatycznego mężczyzny. Może siebie okłamywać i mówić różne rzeczy, o tym jak to nie chce być dominowana czy, że wszyscy jesteśmy seksistowskimi, prostackimi świniami. Prawda i biologia jednak robi swoje. Zresztą i tak zakładam, że raczej feministka i związek z nią nie jest Twoim odwiecznym marzeniem; )

Ok. Zatem jakie cechy są najważniejsze w byciu atrakcyjnym facetem?

 

1. Pewność siebie i odwaga.

Wydaje się to oczywiste. Ile jednak dziś wśród rzeszy facetów jest tych naprawdę odważnych, nie bojących się po prostu podejść i porozmawiać z kobietą, którzy sięgają po to czego pragną? Mało. Coraz mniej. Niestety, coraz więcej mamy w społeczeństwie chłopaków, a nie mężczyzn. Widać to po mało dojrzałym stylu ubioru, braku przebojowości w wielu sytuacjach czy po ich zachowaniu w związkach. Rozejrzyjcie się wśród swoich znajomych, a bez problemu odnajdziecie w nich przykłady, kiedy to kobieta rządzi i dyryguje swoim partnerem. Faceci coraz częściej dają sobie wejść na głowę kobietom, robią wszystko o co proszą, nie potrafiąc pokierować związkiem czy decydować w ważnych sprawach.

Prawdziwy pewny siebie gość nie pyta o zgodę na wyjście z kumplami na piwo wieczorem. Nie pyta się nieśmiało dziewczyny, co ma ochotę dzisiaj robić, czy może ją zaprosić na randkę. On po prostu to robi. Działa. Decyduje o swoim życiu, dba o kobietę, ale nie jest na wszystkie jej zawołania.

5843247172_e897f8872f_o

 

2. Posiadanie poczucia humoru.

Nie ma przesady w powiedzeniu „Jeśli potrafisz rozśmieszyć kobietę, to możesz z nią zrobić wszystko”. Żadna kobieta szczerze nie chciałaby być w związku z nudnym, sztywnym jak wzwód Hank’a Moody’ego z Californication, gościem. To, że tak bywa, i laska jest z bogatym nudziarzem często wynika z jej czystej kalkulacji i chęci wygodnego życia. Na pewno nie z tego, że zawsze marzyła o kimś takim. Stąd pewnie tyle dostatnio i wygodnie żyjących mężatek, szukających zmysłowych i bardziej interesujących kochanków na boku. Mąż w delegacji, a żona sobie szaleje..

Kobieta ceni u faceta inteligentne riposty, błyskotliwe zabawne uwagi, droczenie się i lekkie wbijanie szpilek. Nie jest na pewno facetem z poczuciem humoru z ich punktu widzenia, ktoś, kto umie tylko sypać sprośnymi dowcipami, wyśmiewa się z niej i jej kobiecości albo robi prostackie „żołnierskie” kawały innym. Takie rzeczy jak pozowanie na pomniku w dwuznacznej pozycji czy opowieści o tym jak kumpel zarzygał pół mieszkania na domówce, zostaw na męskie towarzystwo. Droczenie się, odwracanie ról, spontaniczność czy odgrywanie ról działają o wiele lepiej i świadczą też o Twojej inteligencji i braku ciśnienia w kontaktach z kobietami.

3. Obycie towarzyskie.

Nie chodzi tu wcale o to, że masz znać się osobiście z wszystkimi ważnymi ludźmi Hollywood, chodzić każdego rana na golfa z Billem Gates’em, czy jeść lunch z codziennie inną gwiazda muzyki. Choć byłoby przyjemnie, gdyby tak właśnie było. Prawda? 🙂 To jaką masz wartość wśród innych ludzi ma duże znaczenie dla kobiet. Jest to na pewno swoisty afrodyzjak. Trudno ich jednak nie zrozumieć. Fajnie jest czuć się partnerką szanowanego wśród ogółu muzyka, aktora czy polityka. Ale naprawdę nie musisz być gwiazdą rocka. Możesz być świetną partią bez tych wszystkich znanych ludzi i wielkich wydarzeń. Bądź po prostu gościem, z którym każdy wie, że będzie świetnie się bawił, bądź liderem swojej grupy, emanuj swoją energią, szczęściem i pewnością siebie wśród ludzi. Skupiaj wokół siebie wartościowych znajomych, organizuj wam czas, wymyślaj wycieczki, bądź znakomitym rozmówcą. Gdy będziesz emanował szczęściem i zadowoleniem, będziesz sam przyciągał do siebie mnóstwo ludzi.

4. Zaradność życiowa.

Najważniejsze, żebyś umiał radzić sobie w życiu, przezwyciężać problemy, nie być wykorzystywanym przez innych. Dla kobiety jest to niezwykle pociągające, gdy może oprzeć się na silnym facecie, który będzie prowadził ją przez życie. I uwaga. To naprawdę nie jest istotne kim jesteś teraz, ile zarabiasz. Ważne, żebyś miał plan na siebie, wiedział do czego dążysz, umiał określić w jakim miejscu będziesz za kilka lat. Nie ma niczego bardziej odpychającego dla płci pięknej, gdy jesteś słaby jak chorągiewka na wietrze, nie masz marzeń, nie realizujesz swoich pasji i nawet nie bardzo sam wiesz dokąd Cię życie zaprowadzi. Prawdziwy facet nie żali się, że tak o pracę trudno, że są co chwilę kłopoty i narzeka jak to jest źle i niedobrze. Masz prowadzić kobietę przez życie. Wtedy będzie tobą zachwycona i szczęśliwa, że ma prawdziwego mężczyznę, a nie nieogarniętego życiowo chłopczyka.

Więcej o tym czy dla kobiety kwestie finansowe u faceta są naprawdę najważniejsze przeczytasz tutaj

5. Dbałość o wygląd i higienę.

Niestety w Polsce jak jesteś zadbanym i dobrze ubranym gościem, często usłyszysz komentarze innych, najczęściej na temat Twojej orientacji seksualnej. Najśmieszniejsze jest to, że Ci uważający się za tych „prawdziwych męskich facetów” i wygłaszający takie komentarze, to najczęściej szarzy ludzie, w szarych spranych dresach, bez perspektyw na udane życie. Ale i tak to oni są tymi twardzielami i samcami alfa, a nie ten pajac w wyprasowanej koszuli i dopasowanych spodniach (żeby nie było wątpliwości, nie mówię o rurkach, ale o normalnych podkreślających twoją figurę dżinsach czy spodniach kant).

Zadbaj o zarost, zmień fryzurę, bierz regularnie prysznic, wybierz pasujący do Ciebie zapach, niech ci nie śmierdzi z ust (w Polsce jest z tym totalna masakra, nie tylko u facetów), dbaj o paznokcie, zacznij ćwiczyć na siłowni czy pobiegaj, ważne by to miało wpływ na Twoją sylwetkę. To są absolutne podstawy. Takie minimum, żebyś mógł zwyczajnie uchodzić za w miarę zadbanego mężczyznę.

Ubieraj się jak dorosły mężczyzna, a nie jak chłopak z liceum. Dresy sportowe, adidasy, kolorowe koszulki z dziwnymi napisami i bluzy z kapturem możesz nosić najwyżej na jogging, po domu czy na siłownię. Na wyjścia na ulicę, na randkę czy spotkania w towarzystwie załóż jednokolorową koszulę, porządne spodnie i jakieś eleganckie lub po prostu stonowane buty. Nie musisz chodzić codziennie w garniturze i pod krawatem. To tez jest przesada w drugą stronę. Kup sobie fajną skórzaną kurtkę, płaszcz, marynarkę zamiast chodzić w bluzach czy pstrokatych kurteczkach. To już wystarczy i sam poczujesz się o wiele atrakcyjniejszy niż wcześniej.

6. Posiadanie swojej pasji.

Smutne jest to, że dla wielu facetów życie po pracy kończy się na piwie przed telewizorem bądź wyjściem do baru. Musisz, jeżeli jeszcze nie masz, znaleźć kilka swoich pasji, rzeczy, które będą Ci sprawiały dużo przyjemności i dzięki którym będziesz się rozwijał jako człowiek. Wszelkie sporty, organizacje kulturalne, taniec, kluby mówców, zajęcia z gry na gitarze, uczenie się nowych umiejętności( np. uwodzenia;) ). Przecież jest tyle możliwości. Zamiast godziny przed komputerem czy telewizorem, spędź ten czas na swoim rozwoju. Automatycznie sprawi to nawet, że będziesz miał w ogóle o czym rozmawiać z kobietami, czym się dzielić. Nie będziesz im przecież streszczał ostatniego sezonu M jak miłość czy opowiadał jak rozwinąłeś swoją postać w World of Warcraft, prawda? Natychmiast po przeczytaniu tego tekstu, masz za zadanie samemu zastanowić się i znaleźć kilka rzeczy które mógłbyś zacząć robić oprócz snu, obowiązków i jedzenia.

You May Also Like

4 thoughts on “Pierwsze kroki nowicjusza. ( Część 3. Sześć najbardziej poszukiwanych cech u faceta przez kobiety )

  1. nie cierpie garniturow i spodni w kant. Sztywno i niewygodnie si tak wtedy czuje. Na pewno to jest takie fajne dla kobiet? Ja wole juz dzżinsy jakies i normalny tshirt jakis. Co do reszty fajnie napisane i sporo racji.

    1. Nie chodzi o garnitury i super typowo biznesowy styl. Wystarczy schludność, luźna elegancja i żeby nie wyglądać jak mały chłopczyk na wagarach 😉 wszystko z umiarem, pozdrawiam.

  2. no laski tez czasem pachna oblesnie, raz w tramwaju to wytzrymać nie mogłem, i musiałem odejśc bo tak jechało od laski z nie wiem czy z ust czy z ogólnie sie nie mysła ale masakra

  3. Ubiór jest przeważny. Na pewno nie najważniejszy ale na pewno pomaga w poznawaniu kobiey ;)wiem co mówie, kiedys łaziłem po ulicy w byle adidaskach kolorowych, bluzach powyciąganych czy smutnych, nudnych kurtkach. Wystarczyło ogarnąc jakieś bardziej wyjściowe buciki, normalne, dobrze leżace dżinsy czy kurtke skórzaną i od razu mi pewnosc siebie sama skoczyła w góre ;)) czułem za bardziej zasługuje na najlepsze Panie jakie chodzą po ulicy. Warto panowie ogarnąc swoją szafę. i wcale nie trzeba fortuy na to wydawac

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przejdź do paska narzędzi